Kezdőlap ‎> A Panzani világa ‎> A Panzani ház története

A Panzani ház története

The Panzani storyHol volt, hol nem volt…

Hogyan válhatott egy kis, családi vállalkozás az élelmiszeripar egyik ismert nagy márkájává? Fedezze fel a cég történetét…

Giovanni Panzani kisiparosként indította el családi vállalkozását. Alig húsz év kellett azonban hozzá, hogy a családi kisvállalkozás elérje a szakma csúcsait, és megszilárdítsa pozícióját a piac legdinamikusabban fejlődő élelmiszeripari cégei között.

The Panzani story

 

 

The Panzani story

 

 

The Panzani story

 

Giovanni Panzani

1911-ben a kézműves tésztákat és egyéb tipikusan olasz termékeket kínáló kis fűszerboltot üzemeltető Panzani famíliában látta meg a napvilágot Giovanni Panzani. Giovanni, akinek életét egész ifjúkorától a családi szatócsbolt kézműves hangulata határozta meg, felnőve maga is beavatást nyert a nagy itáliai kézműves hagyományokba.
Sok évvel később, 1940-ben Giovanni Panzani úgy határozott, hogy átveszi apjától a régi vállalkozást. Apósától bérbe vette háza padlását, és ott berendezkedve hagyományos frisstészta készítő műhelyt rendezett be. Minden részletet átgondolt, később szívesen emlegette is:
„Saját kezemmel készítettem a tésztát, és hat óra alatt sikerült akár húsz kilogrammot is készíteni.
Azután kerékpárral vittem szét a boltokba.”
1950-ben, hogy a versenytársaktól megkülönböztesse magát, Giovanni Panzani bevezette a Pasta Panzani márkát: ekkor született meg a celofán csomagolás! Ez kisebbfajta forradalom volt a tészták világában: „Nem csinálhattam ugyanazt, mint mindenki más (...) a tészta kiszerelése addig karton volt, és 250g. A Pasta Panzanival a kiszerelés celofán lett, és a csomag 500g-os”.
1952-ben Panzani bővítette tevékenységét, paradicsomszószt kínálva fémdobozban! Egyszerű és ízletes ötlet a tészták kínálata mellé!
Giovanni Panzani szenvedélye és kerékpárjának csengőhangja a határokon át is továbbterjedt, és számos országot meghódított tésztáinak nagyszerű ízvilága.

 

 

 

 

 

Panzani: a közkedvelt márka

Követni kívánva az életstílus és a fogyasztási szokások változását, Panzani szélesítette palettáját, hogy megfeleljen a fogyasztók új elvárásainak is.
Sikeresen egyesítette a hagyományt a modernitással, és ezzel számos konyhában vált közkedveltté világszerte. Mára a minőségnek és a folyamatos újításoknak köszönhetően a Panzani referenciamárkává vált számos országban. A Panzani szimbólumává vált az ízletes tésztának, amely nem ragad!
A Panzani termékek jelenleg több mint ötven országban kaphatók, és a jövőben még több helyütt lesznek jelen… hisz ki tudna ellenállni a Panzaninak!

 

   

PANZANI HÍREK

Szószok kívánság szerint

RECEPT

Penne rigate négyféle sajttal